vrijdag 27 mei 2011

Trouble in paradise?

Het is tijd om een korte pauze in te lassen. Hoewel ik de afgelopen tijd heerlijk liep heb ik de laatste twee runs toch wat meer spierpijn in mijn rechterkuit.


Momenteel heb ik een baseline neergezet van 19 minuten. Dat is een tijd die ik probleemloos kan lopen. Althans, dat dacht ik. Tijdens de laatste twee kreeg ik op het eind een lichte pijn in mijn rechterkuit. Die pijn hield de dag erna aan. Omdat ik om de dag loop had ik op de loopdag zelf nergens last van en ging ik met frisse moed de deur uit.

Vandaag is een rustdag en ik merk dat ik met gewoon lopen een beetje last heb. De pijn is verwaarloosbaar. Maar het is wel een signaal. Ik neem er dus drie extra dagen bij. Dat moet genoeg zijn. Bovendien ga ik dinsdag naar Schotland. Ik wil niet de kans missen op die prachtige heuvels en stranden te hardlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten